DUK
Įsigytą gaminį galite grąžinti per 14 dienų nuo jo pristatymo datos.
Jūsų grąžinamas gaminys turi būti nedėvėtas ir nesugadintas, pilnos komplektacijos, su visomis etiketėmis.
Jei dėl tam tikrų priežasčių nusprendėte grąžinti gaminius – susisiekite su mumis
shop@gija.lt
Mes Jūms atsiųsime grąžinimo formą bei tolimesnes gaminio grąžinimo instrukcijas.
Pinigai per 14 darbo dienų nuo gaminio grąžinimo datos bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą gaminio grąžinimo formoje.
Norimas keisti gaminys turi būti nedėvėtas ir nesugadintas, pilnos komplektacijos, su visomis etiketėmis.
Jei dėl įvairių priežasčių – netinkamo modelio, dydžio, ar spalvos nusprendėte pakeisti įsigytą gaminį į kitą mūsų asortimente esantį gaminį, susisiekite su mumis shop@gija.lt.
Užpildžius būtinus pirkėjo ir pristatymo laukelius (laukeliai pažymėti žvaigždutėmis - * -), pasirinkite Paysera saugaus atsiskaitymo būdą.
Susipažinus su taisyklėmis ir privatumo politika, spauskite APMOKĖTI.
Jei tinkamai užpildėte reikiamus duomenis bei susipažinote su pirkimo ir pardavimo taisyklėmis, būsite nukreipti į Paysera saugaus atsiskaitymo platformą, atsidariusiame lange suveskite el. pašto adresą, kuriuo vėliau gausite sėkmingo apmokėjimo informaciją.
Įvedus el. paštą bei paspaudus TĘSTI MOKĖJIMĄ, būsite nukreipti į El. bankininkystės pasirinkimo ( Paysera sąskaita, AB ,,Swedbank", AB ,,SEB bankas", AB ,,Luminor bankas", AS ,,Citadele bankas", AB ,,Šiaulių bankas", UAB ,,Medicinos bankas", Lietuvos centrinė kredito unija) arba kitas mokėjimo sistemas.
Į visus papildomus klausimus stengsimės kuo greičiau atsakyti el.paštu. Rašykite shop@gija.lt
Pirkėjų užsakymus išsiunčiame darbo dienomis.
Užsakymus atliktus darbo dienomis iki 15 val., įprastai išsiunčiamas tą pačią darbo dieną.
Užsakymus atliktus po 15 val. arba ne darbo dienomis įprastai išsiunčiame sekančią darbo dieną.
Lietuvoje gaminiai pirkėjus pasiekia per 1-3 darbo dienas, į kitas šalis pristatymas užtrunka 7- 25 d.d.
Įsitikinkite, kad pasirinkote norimą spalvą ir dydį (dydžio ir spalvos mygtukai turi būti paspausti / aktyvūs).
Jeigu pasirinkus norimą spalvą ir dydį perkėlimo į krepšelį mygtukas neaktyvus / Jums įsidėti į krepšelį norimos prekės nepavyksta - tai reiškia, jog šiuo metu šios prekės internetinėje parduotuvėje nėra.
Galimai netiksliai / klaidingai nurodėte savo el. pašto adresą, parašykite mums shop@gija.lt
Užsakymus gauname / matome tik po Jūsų sėkmingo apmokėjimo, apie kurį Jums praneša Paysera.
Visus gautus užsakymus stengiamės išsiųsti tą pačią arba sekančią darbo dieną.